piątek, 15 sierpnia 2014

Wróciłam + JUŻ 10000 WYŚWIETLEŃ!



WRESZCIE WRÓCIŁAM Z WAKACJI ^^.
 Powiem wam, że fajnie było, ale zaczynałam tęsknić za blogiem i netem... Bo tak, niestety prawie całe dwa tygodnie nie miałam dostępu do WI-FI :'(. Ale żyję ! No jak można wywnioskować ze względu na to, że nie miałam ani trochę neta, nie napisałam ani tyci kolejnego rozdziału, bardzo mi z tego powodu przykro i was za to niedbalstwo przepraszam. Już dziś postaram się coś napisać i dodać jak najszybciej ;D ! 



No i teraz sprawa dla mnie wielka!
10 tysięcy wyświetleń na moim blogu!
Wracam, patrzę i nie mogę uwierzyć <3 p="">
Myślę, że rozumiecie moje podniecenie ;D. Trochę jeszcze będzie ono trwało ;D
Muszę kończyć, bo rodzina mnie wzywa. Tak, mam nawał osób w domu, a mianowicie jedenaście. Jedzenie na mnie czeka XD. Muszę lecieć zanim kuzyni wszystko zjedzą XD. 
Dodam rozdział najszybciej jak potrafię! 
Do poczytania! ♥
I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ! <3>
(BLOGGER MI SIĘ RYJE, NIE MOGĘ PISAĆ DUŻO :'(()

5 komentarzy:

  1. Brawo!

    Już nie długo będzie pięć razy tyle wyświetleń ♥ (A nawet więcej czego Ci serdecznie życzę ^^)

    Pozdrawiam, Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Już myślałam, że sobie gdzieś poszłaś i nas zostawiłaś. :(
    To w takim razie pisz coś szybko, nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Znalazłam Twojego bloga nie dawno, a właściwie poleciła mi go właścicielka bloga "Don't give up your dreams" i "Paranormalna Ja" (nieaktualne). Mówiła, że Twój blog jest świetny i się nie myliła. Gratuluję 10 k ;) Przy okazji mam coś: http://presence-fanfiction-32.blogspot.com/2014/08/rozdzia-1.html Razem z właścicielką blogów wyżej wymienionych kombinujemy przy nowym opowiadaniu. Oczywiście jest tam 1D :D Jeżeli byłabyś zainteresowana, to byłybyśmy zaszczycone gdybyś zajrzała :D W każdym razie Ola przesyła Ci serdecze pozdrowienia i przeprasza, że nie komentowała ostatnio Twoich postów i obiecuje, że to nadrobi, jak tylko wyjdzie ze szpitala :) Przyłączam się do pozdrowień i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Awards
    Gratuluje!
    Więcej info na
    http://upadla-i-lowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na blogu może i był zastój, ale uważam, że każdemu człowiekowi czasami przydaje się przerwa od WiFi :-)

    OdpowiedzUsuń